Prodaja Sportaga po svetu dosegla 5 milijonov

21. mar, 2018

Pomemben mejnik ob Sportagevi 25-letnici

Družba Kia Motors v teh dneh slavi pomemben dosežek – od začetka 90. let prejšnjega stoletja je bilo prodanih kar 5 milijonov primerkov športnega terenca Sportage, globalno najbolje prodajanega modela južnokorejske znamke.

Sportage, ki je bil prvič predstavljen leta 1993, je po štirih generacijah tako prav ob svoji 25-letnici dosegel pomemben prodajni mejnik. Najnovejša generacija modela, predstavljena leta 2016, je najbolj priljubljena doslej – v letu 2017 je Sportage vsak mesec našel približno 38.000 novih kupcev.

“Zelo smo ponosni, da smo z našim prodajnim hitom dosegli ta mejnik. Naraščajoča priljubljenost Sportaga kaže širino njegove privlačnosti pri kupcih po vsem svetu,” pravi Ho Sung Song, izvršni podpredsednik globalnega poslovanja. “Sportage je že od leta 1993 merilo uspešnosti v razredu kompaktnih športnih terencev, njegov uspeh pa je zaslužen tudi za nastanek različnih Kiinih športnih terencev in križancev – ter nekaj novih modelov, ki jih bomo kmalu predstavili.”

Dve leti zapored najbolje prodajana Kia
V letih 2016 in 2017 je Sportage prehitel Ria ter postal Kiin globalno najbolje prodajani model. Povečana prodaja Sportaga januarja in februarja 2018 – 36.632 in 32.930 vozil – je razlog za nov proizvodni mejnik.

Sportage leta 1991 predstavil idejo ‘urbanega športnega terenca’

Sportage je bil javnosti prvič predstavljen leta 1991 na tokijskem avtomobilskem salonu. Kot koncept ‘urbanega SUV-ja’ je utelešal idejo kompaktnega, praktičnega športnega terenca, primernega za uporabo v različnih okoljih. Prva generacija Sportaga je bila takojšnja uspešnica, saj so jih skupno prodali več kot 500.000.

Prodaja druge generacije Sportaga je v sedmih letih dosegla kar 1.223.776 primerkov. Tretja generacija modela je do milijona prodanih primerkov potrebovala le 4 leta, s čimer je Sportage dosegel dvolimijonsko prodajo v šestih letih obstoja.

Četrta, zdajšnja generacija Sportaga prinaša drzen in progresiven dizajn, obenem pa ponuja večjo praktičnost ter velik nabor udobnostnih in varnostnih tehnologij. Njegovi motorji in menjalniki zagotavljajo večjo varčnost in zmogljivost, s tem pa zadovoljujejo širok nabor potreb tudi najbolj zahtevnih strank.

Kia Sportage je osvojil več odmevnih svetovnih nagrad za svoje oblikovanje. Med njimi sta nagradi ‘iF Design’ in ‘red dot’ za tretjo in četrto generacijo modela, ki se lahko pohvalita tudi z maksimalnimi 5 zvezdicami za varnost na Euro NCAP preizkusnih trkih.

Do milijonske prodaje v zgolj 29 mesecih
Kljub temu, da so bile uspešne prav vse prejšnje generacije Sportaga, je sedanja četrta gotovo najbolj priljubljena doslej. Januarja letos, po zgolj 29 mesecih od začetka prodaje, je dosegla že milijon prodanih vozil.

 

Več o Sportagu najdete TUKAJ.

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede okrog 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 47 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.