Kia Pokrovitelj UEFA Europa Lige

27. mar, 2018

Triletno pokroviteljstvo začne veljati od sezone 2018/19

Kia Motors je v Ženevi slavnostno podpisala partnerstvo z evropsko krovno nogometno organizacijo UEFA, s čimer postaja uradni partner UEFA Europa League. Triletno pokroviteljstvo se začne v sezoni 2018/19 in bo trajalo vse do finalne tekme Evropske lige leta 2021.

Največje nogometno klubsko tekmovanje na svetu
UEFA Europa League je največje nogometno klubsko tekmovanje na svetu, ki vključuje 48 klubov iz 55 evropskih držav, njegova globalna televizijska gledanost pa kumulativno dosega kar milijardo ogledov na sezono. Kot uradni partner bo družba Kia Motors dobavljala floto 90 vozil za potrebe finalnih tekem Evropske lige leta 2019, 2020 in 2021. Vozila Kia bodo uporabljali za prevoz uradnih oseb in pomembnežev.

Mladi v izboru za uradnega nosilca žoge na tekmah

V okviru sponzorstva bo Kia prav tako povabila tisoče navdušencev na tekme Evropske lige. 205 mladih nogometašev iz vse Evrope pa se bo lahko prijavilo na izbor za uradnega nosilca žoge na tekmah, s čimer bodo lahko skozi celotno sezono podoživeli vznemirljivost UEFA Europa League. Kia bo na svojih globalnih digitalnih trženjskih kanalih nogometnim navdušencem poskušala približati tekmovanje.

“Slovesnost od podpisu partnerstva slavi začetek nove in vznemirljive dobe za Kia Motors in UEFA. Zelo smo veseli, da smo postali uradni partner UEFA Europa League za naslednje 3 sezone, saj s tem nadaljujemo našo dolgotrajno povezavo z najbolj priljubljenim športom Evrope in sveta,” je povedal Yong-Won Cho, višji podpredsednik in vodja marketinga pri Kia Motors Corporation. “UEFA Europa League za nas predstavlja odlično platformo, s pomočjo katere se bomo še bolj povezali z ljubitelji nogometa po svetu, okrepili Kiino prepoznavnost ter se pozicionirali kot vznemirljiva, dinamična znamka za mlade po srcu.”

“V partnerstvu s Kio bomo kmalu odprli prvo sezono Evropske lige, ki je največje nogometno klubsko tekmovanje v Evropi – z 28 državami v skupinski fazi tekmovanja. V tekmovanje so vključeni nogometaši z vseh koncev sveta, zato se veselimo sodelovanja s Kio pri spodbujanju množične udeležbe nogometnih navdušencev,” je povedal Peter Willems, vodja marketinških aktivnosti in pokroviteljstev pri UEFA Events SA. “Skupaj bomo izkoristili moč presenečanja z ustvarjanjem prve globalne UEFA Europe League turneje s pokalom za zmagovalce, ki bo fantastična priložnost za promocijo tekmovanja in vrednot znamke Kia. Tekmovanje skozi celotno sezono doseže kar milijardo televizijskih gledalcev, od katerih jih 45 % živi izven Evrope, zato smo partnerju kot je Kia Motors omogočili tako velik doseg.”

Ambasador UEFA in nogometna legenda Hernan Crespo je ob tem dodal, “Sem velik oboževalec UEFA Europa League. Imam fantastične spomine na igranje v tem tekmovanju, imel pa sem tudi priložnost, da leta 1999 dvignem ikonični pokal. Tekmovanje je čedalje močnejše, kar se bo odslej s podporo Kie le še stopnjevalo. Tako Kii kot UEFA želim uspešen začetek tega fantastičnega partnerstva.”
    
Skupinska faza UEFA Europa League v sezoni 2018/19 se začne 20. septembra 2018, medtem ko bodo izločilni boji potekali od 14. februarja 2019 dalje. Finalna tekma bo 29. maja 2019 na olimpijskem stadionu v azerbajdžanskem Bakuju – tu bo Kia izvajala različne aktivnosti za še bolj edinstveno izkušnjo ljubiteljev nogometa.

 

Kia. Prva za ljudi.

***

Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede okrog 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 47 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.