Kiina kampanja s Peterom Panom predstavlja tehnologije prihodnosti

25. maj, 2018

V filmu 'Peter se vrača' glavni junaki filma uporabljajo avtonomne in napredne tehnologije konceptnega vozila Kia KED-12, da premagajo Kapitana Kljuko.

 

Kia Motors je pričela z novo globalno oglaševalsko kampanjo, v kateri nastopajo liki iz priljubljene pravljice o Petru Panu.

Triminutni film Peter se vrača (Peter Returns) je predelava klasične otroške pravljice in ponuja futuristični prikaz boja med Petrom in Kapitanom Kljuko. Peter, ki se mu pridružita zvesta spremljevalca Wendy in Zvončica, bi rad prebivalcem dežele Nije omogočil uporabo novih tehnologij, saj do sedaj zaradi sebičnosti zlobnega pirate Kljuke niso mogli uživati v sadovih tehnološkega napredka.

Triminutni film del Kiine vizije
Kratki film je del Kiine vizije ‘Brez omejitev za vse’, v kateri so možnosti za mobilnost neomejene in lahko vsakdo uporablja neskončne možnosti, ki jih prinaša prevoz v prihodnosti.

Vznemirljive priložnosti mobilnosti v prihodnosti

“Kia je na poti, da v prihodnosti postane eden vodilnih ponudnikov množične mobilnosti,” je dejal Yong Won Cho, izvršni podpredsednik in vodja oddelka za globalno znamko in marketing pri Kia Motors. “Z našim izvirnim filmom smo želeli prikazati, kako lahko nekaj klasičnega in priljubljenega pri milijonih po svetu v modernih časih predelamo v nekaj pomembnega. Tako kot ljudje v deželi Nije v ‘Peter se vrača’ si vsakdo zasluži imeti koristi od tehnološkega napredka, ne le peščica.”
 

V filmu 'Peter se vrača' glavni junaki filma uporabljajo avtonomne in napredne tehnologije konceptnega vozila Kia KED-12, da zmagajo. Te vključujejo tehnologijo komuniciranja z uporabo žarometov (Smart Pixel Light), avtonomno parkiranje ne glede na to, kje se nahaja voznik (Valet Parking Pilot), zvočno opozarjanje tistih, ki jim je to namenjeno (Sound Focusing), razumevanje voznikovih potreb in ustrezno predlaganje (Intelligent Agent) in še mnogo več. Kia z vizijo ‘Brez omejitev za vse’ namerava leta 2021 predstaviti samovozeča vozila 4. stopnje in jih preizkušati v t.i. pametnih mestih.

'Peter se vrača' je režiral večkrat nagrajeni francoski režiser Phillipe Andre. Pri filmu, posnetem v šestih dneh v Madridu, je sodelovalo 200 igralcev in članov zasedbe, z več kot 100 različnimi rekviziti in kostumi, ki so jih naredili izključno za potrebe oglasa. Za skiciranje in računalniško grafiko lokacij namišljene dežele Nije so ustvarjalci potrebovali približno šest mesecev.

Za ogled filma Peter se vrača in več informacij o naprednih tehnologijah, ki se pojavljajo v filmu, prosimo, kliknite TUKAJ

 

Kia. Prva pri dosežkih.

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.