Kia v letu 2018 rekordno v Evropi - v Sloveniji Kiina rast prodaje kar 20-odstotna

25. jan, 2019

Rekordna prodaja s skoraj pol milijona prodanih vozil

K rasti v Sloveniji največ prispevala Ceed in Sportage

Kia Motors je po podatkih združenja evropskih avtomobilskih proizvajalcev ACEA v letu 2018 s 494.304 prodanimi vozili zabeležila rekordno prodajo v Evropi. Prodaja, ki vljučuje države EU in EFTA, raste že deseto leto zapored.

Rekorden 3,2-odstoten tržni delež v Evropi
Prodajni rezultati v letu 2018 predstavljajo 4,7 % povečanje prodaje tega avtomobilskega proizvajalca, s čimer se je njegov tržni delež v Evropi povečal na 3,2 %, kar je največ v zgodovini znamke. V zadnjem desetletju se je Kiina prodaja v Evropi več kot podvojila – leta 2008 je znamka prodala 238.643 vozil, kar je takrat pomenilo 1,6 % vseh novih registracij na stari celini. Prihod novih križancev in električnih motorjev v zadnjih dveh letih je dal dodatni zagon Kiini rasti, navkljub težavnim razmeram na trgu.

V Sloveniji Kiina rast prodaje kar 20-odstotna
V Sloveniji je bila rast prodaje še precej višja, saj je Kia v Sloveniji lani prodala 2.651 vozil, kar je 20,3 % več kot leta 2017 (2.204 vozil). Kiina rast je krepko presegla rast celotnega domačega avtomobilskega trga, ki je znašala 2,6 %.

Desetletje rasti – od leta 2008 več kot podvojena prodaja

Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, pravi: “Kia je edina avtomobilska znamka, ki je v Evropi rasla celo desetletje. Kakovost, oblikovanje in značaj naše rastoče modelne ponudbe so nam pomagali pri stalni rasti na trgu, s čimer smo od leta 2008 naš tržni delež podvojili.”

Gospod Herrera je še dodal: “Zgodovina vozil, kot sta Ceed in Sportage, je bila zelo uspešna, medtem ko sta prihod novih modelov in prepričljiva strategija znamke še okrepila našo priljubljenost. V zadnjih letih je rastoče število električnih vozil, s katerimi so prišle tudi najnovejše tehnologije v vozilu, dodatni razlog za našo rast. Poleg tega so kupci odlično sprejeli Kiino 7-letno tovarniško garancijo (do 150.000 km, prva tri leta brez omejitve prevoženih kilometrov), ki je še danes najdaljša garancija med vsemi avtomobilskimi proizvajalci v Evropi. V letu 2018 smo doživeli zlasti povečanje prodaje modelov Niro in Stonic, medtem ko so nova modela Ceed in Stinger ter prenovljena Sportage in Picanto prepričali voznike, ki prisegajo na kakovost. Leto 2019 se začenja s prihodom novega ProCeeda, v nadaljevanju pa pričakujemo še nekaj novih modelov in širši nabor električnih pogonov.”

36-odstotna rast prodaje hibridov, priključnih hibridov in električnih različic
Prodaja hibridnih, priključno-hibridnih in električnih vozila Kia se je v letu 2018 glede na leto 2017 povečala za več kot tretjino (na 58.029 vozil). Vozila z naprednimi pogoni zdaj sestavljajo kar 11,7 % vseh prodanih vozil Kia v Evropi.

Križanec Niro je postal Kiin peti najbolje prodajani model v lanskem letu (33,6-odstotno povečanje na 45.255 prodanih vozil, od tega 34.642 hibridov in 9.951 priključnih hibridov). Prodaja Nira se je konec leta precej povečala, saj so decembra ob prihodu na nekatere trge prodali 662 električnih e-Nirov.

V zadnjem letu obstoječe generacije električnega Soula EV je ta doživel najboljši prodajni rezultat doslej (12-odstotno povečanje prodaje, 6.402 prodanih vozil). Prvič doslej se je zgodilo, da je bilo prodanih več električnih Soulov EV kot bencinskih in dizelskih skupaj. Optima Plug-in Hybrid, ki je na voljo kot limuzina in caravan, je imela prav tako rekordno prodajo (povečanje 49,1 %, 4.573 prodanih vozil). K tem okolju prijaznejšim vozilom je potrebno dodati še 1.799 vozil Sportage različice EcoDynamics+, predstavljene poleti, ki je opremljena z 48-voltnim blagim hibridom.

Leto 2019 prinaša nove Kiine blage hibride, klasične hibride in priključne hibride ter prihod povsem novega električnega Soula.

Zmagovit začetek prodaje novega Ceeda; novi ProCeed na voljo konec januarja
Prodaja novega Ceeda in Ceeda Sportswagon se je sicer pričela v drugi polovici leta (24.531 vozil, prodanih v drugi polovici leta). Skupno je prodaja Ceeda v letu 2018 (vključno s prejšnjim modelom cee’d) znašala 75.479 vozil (4,6 % rast, 72.105 vozil v letu 2017). Prodaja novih različic Ceeda – Ceed GT, Ceed GT Line ter ProCeed – se začne konec meseca in bo okrepila Ceedov položaj v njegovem razredu. To je Kiin drugi najbolje prodajani model za Sportagem (125.266 vozil v letu 2018).

Odličen rezultat Stonica in Picanta
Picanto, ki je nedavno predstavil križansko različico Picanto X-Line ter novi motor 1.0 T-GDI (74 kW/100 KM), je z 19-odstotnim povečanjem prodaje (75.315 vozil) postal Kiin tretji najbolj prodajani model v Evropi.

Od prihoda na trg leta 2017 je kompaktni križanec Kia Stonic prepričal številne evropske kupce. Lani je s 55.742 prodanimi primerki postal Kiin četrti najbolj prodajani model. Leto 2018 je prineslo tudi začetek prodaje športne limuzine Stinger, ki je našla 3.853 kupcev.

K rasti v Sloveniji največ prispevala Ceed in Sportage
V okviru Kiine 20,3 % rasti prodaje v Sloveniji sta največ kupcev lani privabila odhajajoči model cee’d (1062 kupcev; oktobra je prišel novi Ceed) ter športni terenec Sportage (757 prodanih primerkov). Decembra predstavljena izboljšana različica Sportaga bo letos zagotovo še izboljšala njegov rezultat. Tretji najbolje prodajani model na sončni strani Alp je postal Stonic (427 vozil), ki mu sledi Rio z 289 prodanimi primerki.

 

Prijavite se na testno vožnjo.

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA – pokrovitelj svetovnega prvenstva v nogometu in in UEFA Europa League – največjega klubskega tekmovanja na svetu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.