Kia vstopa v esports areno kot sponzor League of Legends

01. feb, 2019

Partnerstvo z najbolj priljubljeno esports igro na svetu

Kia Motors je nedavno vstopila v areno tekmovalnih video igric, v tako imenovani svet esports, saj je postala glavni pokrovitelj evropske lige League of Legends European Championship (LEC).

Partnerstvo z najbolj priljubljeno esports igro na svetu

Sponzorstvo LEC je najnovejša marketinška kampanja, s katero se želi znamka Kia približati  mlajšim generacijam kupcev vozil. Kot glavni sponzor lige je Kia predstavila novi film z imenom Pripravljeni za igro (Ready to Play), ki so ga ustvarili skupaj z nekaterimi najbolj znanimi 'komentatorji' LEC (komentatorji spletnih igric).

Film predstavi najbolj znanega komentatorja Trevorja Henryja, bolj znanega pod vzdevkom ‘Quickshot', ki zbere ekipo svojih kolegov pred novim Kia Stingerjem – Romain Bigeard, Indiana ‘Froskurinn’ Black, Daniel ‘Drakos’ Drakos, Aaron ‘Medic’ Chamberlain in Andrew ‘Vedius’ Day in Quickshot se odpravijo na LEC turnir.

 

Kia se bo z oboževalci esportsa povezovala s pomočjo digitalnih vsebin

Kia namerava ustvarjati nove digitalne marketinške vsebine, s katerimi bi se rada približala oboževalcem esportsa. Zato se je odločila za sodelovanje z nekaterimi najbolj znanimi igralci in komentatorji League of Legends. Kia bo poleg tega prisotna na LEC dogodkih na stadionih ter bo ustvarjala izvirne vsebine s sedemkratno zmagovalko League of Legends, esports ekipo ‘Fnatic’, katere člani vozijo najnovejše modele Kia.

"Zelo smo veseli, da smo se skozi partnerstvo s Kio pridružili prestižnemu seznamu dogodkov in športnih znamk ter tako vstopili v novo ero evropske lige League of Legends, ki je vodilna esport liga v Evropi. Veseli nas, da bomo skupaj s Kio delali na zagotavljanju neprecenljive izkušnje za vse igralce League of Legends po vsej Evropi,” je dejal  Alban Dechelotte, vodja sponzorstev in poslovanja pri Riot Games EU.

League of Legends, ki se je pričela leta 2009, je spletna igričarska borilna arena in najbolj priljubljena esports igrica na svetu. Igralci League of Legends nadzirajo ‘prvake’ in delujejo skupaj v ekipah v boju za prevlado na ozemlju. LEC predstavlja najvišjo stopnjo igrice League of Legends v Evropi, z desetimi ekipami, ki se borijo v najvišji ligi. Tako kot tradicionalne športe tudi LEC spremljajo milijoni oboževalcev, ki spremljajo ekipe poklicnih esports igralcev in vrhunskih komentatorjev preko neposrednih spletnih prenosov.

• Več o prvenstvu LEC najdete na:
- https://www.youtube.com/lolesports (Youtube)
- https://www.instagram.com/lolesports (Instagram)
- https://www.facebook.com/lolesports (Facebook)
- https://twitter.com/lolesports (Twitter)
- https://www.lolesports.com (Official Website)


•    foto 1 : (z leve proti desni) LEC napovedovalci ― Andrew “Vedius” Day, Indiana “Froskurinn” Black, Romain Bigeard, Trevor “Quickshot” Henry, Daniel Drakos, Aaron “Medic” Chamberlain ―  stojijo pred vozili Kia.
•    foto 3 : LEC napovedovalec Trevor “Quickshot” Henry stoji poleg modela Kia Stinger.

 

Kia. Prva za ljudi.


***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA – pokrovitelj svetovnega prvenstva v nogometu in in UEFA Europa League – največjega klubskega tekmovanja na svetu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.