KIA nagrajuje z vstopnicami za finale LEAGUE OF LEGENDS European championship (LEC)

19. mar, 2019

Kia kot glavni partner evropske lige League of Legends omogoča ogled finala LEC

Kia Motors, ki je nedavno postala glavni pokrovitelj evropske lige League of Legends European Championship (LEC), bo zmagovalca nagradne igre, ki jo organizira v sodelovanju s spletnim gaming portalom Hop.si, nagradila z vstopnicama za finale lige LEC za 2 osebi. Finale bo sicer 13. In 14. aprila v Roterdamu (Nizozemska).

Udeleženci nagradne igre bodo za osvojitev vstopnic (dvorana je že zdaj skorajda razprodana) morali ustvariti risbo, grafično podobo ali fotografijo Kiinega vozila z motivom iz igre League of Legends ali napisati besedilo o tem in ga objaviti TUKAJPravila nagradne igre.

Nagradna igra se prične 19.3. in traja do 31.03.2019, nagrajenec bo objavljen 01.04. na www.kia.si in na portalu hop.si. Potovanje nagrajenca v Roterdam je v lastni režiji in ni vključeno v nagrado.

Kia se bo z oboževalci esportsa povezovala s pomočjo digitalnih vsebinKia sodeluje z nekaterimi najbolj znanimi igralci in komentatorji League of Legends. Poleg tega bo Kia prisotna na LEC dogodkih na stadionih in bo ustvarjala izvirne vsebine s sedemkratno zmagovalko League of Legends, esports ekipo ‘Fnatic’, katere člani vozijo najnovejše modele Kia.

Partnerstvo z najbolj priljubljeno esports igro na svetuSponzorstvo LEC je najnovejša marketinška kampanja, s katero se želi znamka Kia približati  mlajšim generacijam kupcev vozil. Kot glavni sponzor lige je Kia predstavila novi film z imenom Pripravljeni za igro (Ready to Play), ki so ga ustvarili skupaj z nekaterimi najbolj znanimi 'komentatorji' LEC (komentatorji spletnih igric). Film predstavi najbolj znanega komentatorja Trevorja Henryja, bolj znanega pod vzdevkom ‘Quickshot', ki zbere ekipo svojih kolegov pred novim Kia Stingerjem – Romain Bigeard, Indiana ‘Froskurinn’ Black, Daniel ‘Drakos’ Drakos, Aaron ‘Medic’ Chamberlain in Andrew ‘Vedius’ Day in se vsi skupaj odpravijo na LEC turnir.

LEC

League of Legends, ki se je pričela leta 2009, je spletna igričarska borilna arena in najbolj priljubljena esports igrica na svetu. Igralci League of Legends nadzirajo ‘prvake’ in delujejo skupaj v ekipah v boju za prevlado na ozemlju. LEC predstavlja najvišjo stopnjo igrice League of Legends v Evropi, z desetimi ekipami, ki se borijo v najvišji ligi. Tako kot tradicionalne športe tudi LEC spremljajo milijoni oboževalcev, ki spremljajo ekipe poklicnih esports igralcev in vrhunskih komentatorjev preko neposrednih spletnih prenosov.

Končnica lige LEC 13. In 14. aprila v Roterdamu

Kar štiri ekipe v Evropi so si že zagotovile mesto v končnici, dve ekipi sta iz boja že izpadli, preostale štiri pa se bodo v zadnjem tednu borile za zadnji dve mesti.

Prizorišče: Ahoy Rotterdam, Ahoyweg 10, 3084 BA Rotterdam, Nizozemska
Datum: 13. aprila (sobota) in 14.  aprila 2019 (nedelja) ob 16:30
Ekipe: najboljše 3 ekipe spomladanske končnice
Format: Best of 5

 

Kia. Prva za ljudi.

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA – pokrovitelj svetovnega prvenstva v nogometu in in UEFA Europa League – največjega klubskega tekmovanja na svetu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.