KIA bo kmalu predstavila novega križanca iz družine CEED

19. mar, 2019

Kia razkriva prvo risbo novega križanca, ki prihaja kot obogatitev priljubljene družine Ceed.

Vse od začetka razvoja modela Ceed pred petnajstimi leti je Kia z odprto glavo premišljevala o možnih karoserijskih različicah. Oblikovalci iz Kiinega evropskega oblikovalskega središča v Frankfurtu so svobodno raziskovali različne možnosti.

Zdaj je Kia trem obstoječim različicam Ceeda dodala še eno. Gregory Guillaume, podpredsednik oblikovanja pri Kia Motors Europe, ob tem pojasnjuje: “Tu je še en slog, še en tip vozila, ki si zelo zasluži, da postane nov član družine Ceed. Igral bo vlogo, ki je potrebna, da Ceedova modelna ponudba postane še močnejša in bolj vznemirljiva, ter še bolj privlačna za evropske kupce. Takšnega oblikovanja pri Ceedovi družini doslej še niste videli. To bo naslednje veliko presenečenje iz Kie.”

 

S prihodom novega Ceeda, Ceeda Sportswagon in ProCeeda se Kiin najbolje prodajani model še nima namena ustaviti – najnovejši član družine bo ponovno pretresel trg. Novi Ceedov križanec bo kmalu dobil svoje ime, prav tako kot lahko kmalu pričakujemo njegovo uradno predstavitev.

 

Kia. Prva za ljudi.

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA – pokrovitelj svetovnega prvenstva v nogometu in in UEFA Europa League – največjega klubskega tekmovanja na svetu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.