Vrednost znamke Kia po Interbrandu še naprej narašča

15. okt, 2015

-    Kia trenutno vredna 5,66 milijarde dolarjev
-    Rast vrednosti Kie (+5%) v primerjavi z letom 2014
-    11. mesto po vrednosti med vsemi avtomobilskimi znamkami
-    Že četrto leto zapored Kia med 100 največjimi svetovnimi znamkami

Kia Motors je na najnovejši Interbrandovi lestvici vseh globalnih znamk zasedla 74. mesto, njena vrednost pa je ocenjena na 5,66 milijarde ameriških dolarjev.

 

Vrednost tega korejskega velikana se je v primerjavi z lanskim letom povečala za 5%, kar je odličen rezultat, zlasti, če vemo, da je bila vrednost Kie pred desetimi leti ocenjena na le 700 milijonov, pred petimi leti pa na 1,79 miljarde dolarjev.

 

Najbolj vreden avtomobilski proizvajalec je japonska Toyota, katere tržna vrednost je ocenjena na 49 milijard dolarjev, medtem ko je med vsemi globalnimi znamkami to že nekaj let ameriški Apple, ki je trenutno vreden 170 miljard.

 

Najnovejši rezultati samo potrjujejo Kiine ambicije postati ena največjih in najbolj zaželenih globalnih avtomobilskih znamk, česar se vse bolj zavedajo tudi kupci, ki prepoznavajo njene prednosti, kot so večkrat nagrajeno oblikovanje, najnovejše tehnologije, najboljše razmerje med vrednostjo in ceno ter 7-letna garancija kot dokaz zanesljivosti.

 

 

***
Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja, i proitvaja kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 3 milijone vozil, ki jih prodaja v 180 državah. Podjetje po vsem svetu zaposluje več kot 49.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju evropskemu trgu namenjenih vozil je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru v Frankfurtu. Oblikovanje vozil Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Pri zadovoljstvu kupcev še posebej izstopata modela Soul in Sorento, ki sta v študiji 2015 JD Power IQS zmagala v svojih kategorijah, Kia pa je zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami in skupno drugo (za Porschejem). Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja »The Power to Surprise« predstavlja Kiino globalno zavezo k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.