Kia razkriva hibridnega terenca Niro

14. jan, 2016

Prve uradne risbe hibridnega terenca Nira HUV
-    Svetovna premiera Niro HUV bo februarja na salonu v Čikagu
-    Hibridni pogon ekskluzivno razvit za novi model

Kia je razkrila prve uradne risbe športnega in vsestranskega Nira – novega hibridnega športnega terenca (HUV - Hybrid Utility Vehicle), ki bo prinesel novo svežino na globalnem avtomobilskem trgu športnih terencev.

Za styling Nira so poskrbeli v Kiinih oblikovalskih centrih v kalifornijskem Irvineu in korejskem Namyangu in združuje praktične ter estetske dobrote kompaktnega športnega terenca z vitko, aerodinamično obliko in subtilno oblikovanimi površinami.

Poudarjeno visok zadek daje temu HUVu športni videz, ki ga dopolnjujejo visoko nameščene LED zadnje luči in minimalno število detajlov. Vitka bočna linija in zadnja okna poudarjajo sloko postavo, medtem ko mišičasti blatniki nudijo več prostornosti v kabini.

Novi Kia Niro je prvi model, ki bo narejen na Kiini novi ekološki platformi, zahvaljujoč svojemu novemu downsized bencinsko-električnemu hibridnemu pogonu bodo njegove emisije CO2 nižje od 90 g/km (kombinirano, na osnovi novega evropskega voznega cikla - New European Driving Cycle).

Niro HUV bo doživel svetovno premiero na februarskem avtomobilskem salonu v Čikagu in  bo predstavil pomemben preskok, ki ga Kia dela na področju udobnih, zabavnih vozil, ki se ponašajo z nizkimi emisijami.

Opomba: Vsi tehnični podatki, navedeni v tem sporočilu, so pričakovani podatki in so podvrženi nadaljnjim spremembam in homologaciji. Vse številke se lahko spremenijo.

 

***
Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja, i proitvaja kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 3 milijone vozil, ki jih prodaja v 180 državah. Podjetje po vsem svetu zaposluje več kot 49.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju evropskemu trgu namenjenih vozil je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru v Frankfurtu. Oblikovanje vozil Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Pri zadovoljstvu kupcev še posebej izstopata modela Soul in Sorento, ki sta v študiji 2015 JD Power IQS zmagala v svojih kategorijah, Kia pa je zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami in skupno drugo (za Porschejem). Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja »The Power to Surprise« predstavlja Kiino globalno zavezo k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.