Kia te pelje v Avstralijo!

03. dec, 2016

Glavna nagrada, ki v Avstralijo pelje dve osebi, vključuje 3 hotelske nočitve za dva, vstopnici za polfinalni boj, sprejem in pogostitev na polfinalu ter vodene oglede.

Teniški turnir Australian Open, ki sodi med najpomembnejše svetovne turnirje tega športa, se vsako leto v zadnjih dveh tednih januarja odvija v avstralskem Melbournu. Že od leta 1905 predstavlja enega od štirih turnirjev za Grand Slam, poleg francoskega Roland Garrosa, britanskega Wimbledona in ameriškega US Opena.

Znamka Kia, ki je glavni pokrovitelj turnirja že vse od leta 2002, v mesecih pred začetkom teniških bojev organizira nagradno igro „Kia te pelje v Avstralijo“. Konec leta, 8. decembra, bo v nagradnem žrebanju podelila privlačno nagrado – nagrajenka ali nagrajenec si bo v v legendarni Rod Laver Areni v Melbournu v živo ogledal polfinalno tekmo, v družbi še enega sopotnika.

Sodelujoči se lahko v nagradno igro vključijo po spletni prijavi na visit.kia.si ali www.kia.si/test_drive ter opravljeni vožnji z enim od Kiinih modelov. Glavna nagrada, ki v Avstralijo pelje dve osebi, vključuje 3 hotelske nočitve za dva, vstopnici za polfinalni boj, sprejem in pogostitev na polfinalu ter vodene oglede.

Na nagradni izlet se bo nagrajenec še z eno osebo podal konec januarja 2017, na vrhuncu avstralske poletne sezone. Nagradna igra traja do 6. 12. 2016.

Glavna nagrada: potovanje v Avstralijo na polfinalni dvoboj odprtega prvenstva Avstralije v januarju 2017 za dve osebi. Kriti so stroški letalskega prevoza, 3x nočitev v hotelu, vstopnici, sprejem in pogostitev na polfinalnem dvoboju ter vodeni ogledi po programu za dve osebi. Termin potovanja je znan vnaprej in ga ni mogoče prestaviti.


Podrobne informacije o poteku nagradne igre se nahajajo na spletni strani organizatorja nagradne igre visit.kia.si, oziroma v prodajnih salonih Kia po Sloveniji (seznam je dostopen na www.kia.si/representatives).


***

Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 11 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 50.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 44 mlrd. dolarjev. Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.
.