Izžrebali smo dobitnico nagradne igre "Kia te pelje v Avstralijo".

06. dec, 2017

Potovanje za dve osebi v Melbourne ter vstopnici za moško polfinale teniškega turnirja Australian Open je osvojila Milena Henigman!

6.12.2017

Nagrajenka si bo v v legendarni Rod Laver Areni v Melbournu v živo ogledala polfinalni dvoboj, v družbi še enega sopotnika po svoji izbiri. Glavna nagrada za 2 osebi vključuje 3 hotelske nočitve, vstopnici za polfinalni dvoboj, sprejem in pogostitev na polfinalu ter vodene oglede. Na nagradni izlet se bo nagrajenka še z eno osebo podala konec januarja 2018, na vrhuncu avstralske poletne sezone.

 

Nagrajenki čestitamo in ji želimo srečno pot v Avstralijo!

 

Preizkusite Kio in se prepričajte v Kia kakovost

 

Prijavite se na testno vožnjo

 

***

 

Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.